web analytics

П’ять мільярдів років у No Man’s Sky

Не дарма Шон Мюррей, розробник і співзасновник Hello Games, казав, що у No Man’s Sky можна грати вічно. Ну, із “вічно”, він переборщив, але на відвідання усіх планет потрібно більше часу, аніж залишилося у нашого сонця. Саме так.

Минулого тижня на gamescom Мюррей розповів, що команда використовувала 32-розрядне число для генерації усіх планет всесвіту гри. За словами розробника, з такими розмірами світу, гравцеві знадобилося б 4-5 тисяч років для відвідання усіх планет за умови, що на кожній планеті він проведе 1 секунду.

Однак згодом команда вирішила використовувати 64-розрядне число для створення світу. Відтак на відвідання усіх планет вам знадобиться 5 мільярдів років. Круто, еге ж?

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

У No Man’s Sky можна повністю кастомізувати зореліт, а космічні станції стали різноманітнішими

no man's sky orbital

У No Man’s Sky безкоштовні вихідні на честь виходу оновлення Omega з перепрацьованими експедиціями

No Man's Sky

Like a Dragon: Infinite Wealth — корисні поради для проходження

infinite wealth

Baldur’s Gate 3: де знайти пекельне залізо?

baldur's gate 3 20230915171910

Baldur’s Gate 3: ґайд на барда (Колегія знань)

bg3 bard party

S.T.A.L.K.E.R. 2 матиме кампанію на 40 годин і 4 кінцівки — Нові подробиці від GSC Game World

Baldur’s Gate 3: оптимальний порядок проходження 1 акту

85e3eb675ab1533fa03ed875da5102be

Like a Dragon Gaiden: проходження Pocket Circuit (усі траси й суперники)

gaiden pocket